Vážení zákonní zástupci

V období od středy 14. 10. do pátku 23. 10. budou všichni žáci doma a bude probíhat výuka na dálku.

Týden 26. - 30. 10. bude v prázdninovém režimu, tedy bez výuky na dálku a zadávání úkolů.

O dalším postupu se rozhodne na základě vyhodnocení aktuální epidemiologické situace.

Další informace:

  • Od pondělí 19. 10. je možné, aby žáci, kteří se vzdělávají doma, chodili na obědy do školní jídelny. Více informací naleznete zde. V případě zájmu je nutné s předstihem objednat stravu na telefonních číslech školní jídelny 573 340 519, 603 839 847 (paní Míková). Obědy se budou ve školní jídelně vydávat v 11.00 – 11.30. Žáci budou chodit hlavním vchodem a zazvoní si na kancelář.
     
  • Zákonní zástupci žáků do 10 let budou mít nárok na ošetřovné. Škola potvrzení nevydává, zákonní zástupci si žádají u svého zaměstnavatele. Vice informací naleznete zde na stánce MPSV, kde je ke stažení dokument v pdf .
     
  • zadávání domácích úkolů a komunikaci se žáky a jejich rodiči budeme využívat systém Škola online, do kterého byste již
    měli být všichni zaregistrováni. Pokud tomu tak není, neprodleně proveďte registraci.
     
  • Žáci, kteří nemohou pracovat na počítačích, si mohou po dohodě s učiteli vyzvedávat uložené úkoly v kanceláři školy.
     
  • Součástí výuky budou on-line lekce z jednotlivých předmětů – na prvním stupni po dohodě s třídními učiteli, na druhém stupni po dohodě s vyučujícími jednotlivých předmětů (podobně jako v jarních měsících).
     
  • Naše škola byla vybrána jako škola vykonávající péči o žáky, kteří plní povinnou školní docházku, pokud tuto péči nemohou v krizové situaci vykonávat rodiče nebo zákonní zástupci. Cílovou skupinou jsou děti pracovníků IZS, ÚP, sociálních služeb, zdravotnictví.
    Více informací naleznete v následujícím článku:
    https://www.mesto-kromeriz.cz/aktuality/tiskove-zpravy/o-deti-hasicu-policistu-lekaru-i-zdravotniku-se-stara-zs-oskol/

 

Důležité upozornění:

Pokud otevíráte přílohy k domácím úkolům na mobilu, může se vám stát, že se některé z nich nezobrazí nebo neotevřou, protože mobilní aplikace nemá stejné funkce jako internetový prohlížeč.

Doporučujeme tedy v těchto situacích použít běžný internetový prohlížeč, ať už pracujete na počítači nebo v mobilním zařízení. Obecně doporučujeme, aby naši žáci pracovali na počítači a rozvíjeli si tak informační gramotnost.

S veškerými dotazy se obracejte na své třídní učitele. Aktuální informace budou k dispozici na školním webu a budou vám pravidelně zasílány na vaše maily.

Děkujeme za spolupráci a přejeme hodně trpělivosti a pevné zdraví.

 

 

Školní poradenské pracoviště

Centrum kolegiální podpory - CKP

V roce 2017/2018 se škola Oskol stala jedním z Center kolegiální podpory inkluze, které metodicky podporuje Univerzita Palackého v Olomouci.

Na půdě školy organizujeme setkávání kolegů několika základních škol, jež pracují s žáky se specifickými vzdělávacími potřebami integrovanými v běžných třídách.

V rámci pracovních schůzek si za účasti odborníků z praxe vyměňují zkušenosti kolegové motivovaní co nejefektivněji pracovat v této nové a rychle se rozvíjející oblasti školství.

V rámci jednotlivých setkání se jejich účastníci seznamují s již vytvořenými metodikami, návody a soubory praktických zkušeností, které byly transformovány do podoby respektující platnou právní úpravu a z ní vyplývající model poskytování podpůrných opatření žákům se speciálními vzdělávacími potřebami.

Tento cíl projektu reaguje na obrovskou poptávku pedagogů po metodické podpoře společného vzdělávání a konkrétně na cílenou poptávku po vytvořených produktech předkladatele projektu - University Palackého.

Na setkáních jsou dále prodiskutovány a hodnoceny různé formy podpůrných opatření a identifikovány ty nejefektivnější, použitelné v prostředí české školy.

Pracovní schůzky probíhají jednou za měsíc. Bývají zaměřeny na práci se žáky s různými druhy postižení v rámci reálného školního prostředí a poskytují nejen metodickou podporu ze strany odborníků, ale i výměnu zkušeností učitelů popř. asistentů pedagoga, pracujících s těmito žáky.

Účastníci mají možnost sdílet zkušenosti z práce se žáky s poruchami chování, poruchami učení, narušenou komunikační schopností, sociálním a zdravotním znevýhodněním a s poruchou autistického spektra. V průběhu setkávání se měli možnost seznámit s náplní práce OSPOD a ujasnili si kompetence při řešení problémů žáků ze sociálně slabého prostředí. Velmi kladně bylo hodnoceno i téma týkající se vzájemné spolupráci učitelů a asistentů pedagoga.

V rámci projektu byla zprostředkována návštěva školy pro žáky s kombinovanými vadami a připravujeme schůzku v Základní škole 1. máje, kde jsou zřízeny třídy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami podle §16 školského zákona.

V rámci CKP nabízí naše škola kolegům seznámení se alternativními třídami s prvky Montessori, které jsou v ZŠ Oskol otevírány.

Mgr. Eva Trlicová – koordinátor CKP ZŠ Oskol




Související články:
Speciální pedagožka (02.02.2019)
Školní metodik prevence (02.02.2019)
Školní psycholožka (02.02.2019)
Školní poradenské pracoviště (02.02.2019)
| Autor: administrator | Vydáno dne 08. 03. 2019 | 1405 přečtení | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
Středisko výchovné péče
zřizuje krizovou linku v souvislosti s Covid-19. Více zde v pdf
Video Nenech se
zaměřené na šikanu natočené žákem naší školy Marcem Pastoriem.
Polonéza na školním plese
Krátké video z příprav a plesu.

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.

Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server